Reklamation
Eventuelle fejl eller mangler på produkter ved levering fra Tennisshoppen, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen viser sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til Tennisshoppen på mail info@tennisshoppen.dk, så står vi klar til at kigge på det.
Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af det enkelte produkts forventede holdbarhed. Som forbruger har du 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene retur eller få et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation og produktet. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget.
MiN KETCHER / sKO har fået en skade, hvad gør jeg nu?
For at se nærmere på din reklamationssag skal vi bede dig indsende billeder af dit bat ud fra følgende kriterier.
- Front A
- Front B
- Side 1
- Side 2
- Top
- Bottom
- Close up af skaden.
Sådan gør DU, hvis du har en reklamation
Har du en vare der er købt hos Tennisshoppen.dk og som du ønsker at klage over, kan du gøre dette på følgende måde:
– Tag et eller flere billeder af varen og dens skade eller mangel
– Send en mail med billederne, en forklaring af hvad der er sket med produktet samt ordrenummer, din mail og telefonnummer til info@tennisshoppen.dk
– Skriv også gerne i mailen, hvor meget du har spillet og hvorhenne du spiller
– Vi behandler nu din reklamationssag i samarbejde med vores leverandør og vender tilbage til dig hurtigst muligt – oftest inden for 1 uge.
Vi betaler fragtomkostningerne, som du måtte have i forbindelse med brug af vores returportal, når reklamationen er berettiget. Benyt venligst dette link og følg vejledningen.
Returvarer sendes til:
Tennisshoppen
M. P. Allerups Vej 45H
5220 Odense SØ